Hakuna Matata

2014-01-04
20:41:03

Pass 2 /S
Idag testade vi på ett annat pass på vattengympan och det var precis lika roligt som det första!! Jag känner mig så himla pepp och motiverad efter de här passen då det känns som att jag hittat en träningsform som passar mig! Det gör mig också mer sugen på att testa andra träningsformer för när jag tänker på det så är det ju faktiskt så att jag inte har gett träningen en ärlig chans i vuxen ålder då jag bara försökt komma igång med träningen på hemmaplan. Kanske kommer jag tycka att träning blir något roligt och inte ett tråkigt måste?

Efter passet tog vi tillfället i akt och simmade några längder innan vi gick in i duschen. Det var riktigt skönt då vi fick en simbana helt för oss själva. Innan vi åkte hemåt gick vi in på gymmet och bokade en introduktion för nästa torsdag för att lära oss maskinerna, och även det ska bli kul faktiskt!

Vad gäller gottigheter så har jag än så länge lyckats hålla mig ifrån godis. Något bakverk eller kaka har åkt ner men bara när jag blivit bjuden.

Idag är det lördag så vi köpte hem lite grönsaker och dip för att ha något gott framför TVn att tugga på ;)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: