Hakuna Matata

2014-02-14
10:38:07

Ny dag, nya möjligheter /S
Det är skönt att skriva av sig ibland när man känner sig så där superbitter. Idag är det dock en annan dag och jag vakna upp och mindes återigen varför jag älskar mina dagar med min lilla nattuggla när jag öppnade dörren till hennes rum och möts av synen av min dotter som sitter mitt i sängen med världens strålande leende och flaxar i armarna för att just du kom in - KÄRLEK!
 
Vi började morgonen med lite frukost tillsammans innan hon tog sig an gåvagnen. Sedan hon lärde sig att resa sig upp för cirka en månad sedan så är det stå upp man ska göra. Detta leder också till de där första trevande stegen när man vill nå saker som är liiiiite för långt bort. Men att gå med gåvagn är inte helt enkelt! Inte nog med att man måste använde kraft för att skjuta vagnen framför sig - man måste SAMTIDIGT flytta fram fötterna!!! Stumpan kör istället en sak i taget, det vill säga skjuta fram vagnen... flytta fram fötterna... Problemet är bara att ibland glömmer hon steg två och man ser hur kroppen blir längre och längre och till slut är man mest impad över att hon lyckas hålla sig i luften när hon står på tå i ett nästan vertikalt läge med armarna sträckta framför sig. Men det tar sig! Idag tyckte jag nog att hon flyttade med fötterna lite mer ;)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: