Hakuna Matata

2014-08-20
13:17:24

myshelg /s
Den här helgen tankade jag mig full på måbra-energi! Lördagen blev en pysseldag för att förbereda för förskolestart innan det blev det en hel kväll med bästa blogg kollegan. Det var så skönt att få en kväll för oss själva och bara få prata ikapp i lugn och ro! Kände mig alldeles varm i kroppen när jag väl satt i bilen på vägen hem.

Morgonen efter kom mamma och pappa över för en hel dag med Selma innan jag och T blev upphämtade av J&F för att åka mot Hagfors för en dag på en turistgård som en kompis drivit under sommaren. Det blev en dag med fiske, grill mys med världens sötaste killingar, och det bästa till sist - en ridtur tillsammans på varsin häst! Det var verkligen en supermysig dag trots att det regna större delen av dagen.
världens bästa avslutning på en fin sommar :)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: