Hakuna Matata

2013-05-28
13:08:31

Stunder jag kan sakna... /S
Att uppleva graviditeten och slutligen få vår Selma har verkligen varit underbart men självklart fanns/finns det stunder då jag kände att jag gick miste om saker för att jag var gravid eller har en bebis att ta hand om.
 
Just nu kan jag sakna det sociala, att en perfekt sommarkväll få åka ner på stan för att inta en av stans uteserveringar och avnjuta något vinglas och bara sitta och prata. De kvällarna är ju inte förbi för all evighet, men just den här sommaren lär jag nog få avstå.
 
Under graviditeten var det framför allt en sak som jag är ledsen att jag missade och det är Mumford & Sons konsert i Oslo. Jag hade verkligen, verkligen velat se dem och höra dem live då det är musik helt i min smak! Förhoppningsvis återkommer de om en inte alltför avlägsen framtid...
 
 

Kommentar:
#1: Linda

Nästa gång Sandra, nästa gång!

2013-05-31 @ 20:05:02
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: