Hakuna Matata

2013-06-19
22:13:21

Nytt personbästa /S
Idag gjorde jag något som kanske inte var helt intelligent eller snällt gjort - jag fick nämligen för mig att utöka min långpromenad ordentligt när det var dags för Pepsis promenad. Toppen kan man ju tro men solen stekte och det var riktigt varmt så när vi hunnit lite mer än halvvägs gick stackars Pepsi på sträckt koppel BAKOM mig och det hör verkligen inte till vanligheterna!
 
Rundan vi gick var kanske inte jätterolig då den gick längs vältrafikerade bilvägar men jag var ändå nöjd då vi hemma vid dörren igen hade 7km promenad avklarat!! Jag hade inga som helst känningar i knät, och hade det inte varit för värmen hade jag nog orkat en kilometer till :)
 
Det är så skönt att känna hur det går framåt. Nu gäller det bara att fortsätta öka längd och tempo på promenaderna och försöka klämma in 1-3 styrkepass i veckan :)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: