Hakuna Matata

2013-01-23
20:09:26

iLinda
Natten till måndag slog febern till på mig (efter att lilleman legat en vecka i öroninflammation IGEN). Så måndagen spenderades nerbäddad i sängen. Länge har jag grymtat över min slitna iphone 3GS som bokstavligt talat var tejpad för att kunna hålla ihop. Min sambo tyckte lite synd om mig, sjuk som jag var och överraskade mig med en ny iPhone 5. Snacka om att han vet precis hur han ska göra ;) Glad blev jag! ♥ Så nu är jag som ett barn med ny leksak. Jag har blivit en apple-människa. Jag har MacBook Air på jobbet, MacBook Pro hemma, iPhone och iPod touch. Apple gör det så lätt att få alla "apparater" att hänga ihop med iCloud. Allt blir så mycket lättare. Jag tänker köpa mig en iPad när ekonomin tillåter eftersom jag läser mycket e-böcker. Iphone-skärmen är för liten och datorn för klumpig. Dessutom vill jag ha något lätt att skriva med när jag ska på möten i kommunen. Så mycket lättare att dela filer, kontakter etc.
 
 
En vit blev det denna gången ♥
Taggar: Apple, MacBook, Teknik, Vit, iPad, iPod touch, iphone;

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: