Hakuna Matata

2013-01-22
19:57:00

Första saken inhandlad /S
Idag köpte vi vår första sak till bebis!
Det är inte första saken vi har här hemma då vi redan fått kläder till Liten, men det här var första saken VI köpte och det blev ett skötbord!

Jag hittade ett begagnat vägghängt skötbord från Brio för 300kr så vi chansade och ringde och det fanns kvar. Vi var lite skeptiska då det var så billigt men det fanns inga märken på det alls så vi slog till direkt. Att köpa ett nytt sådant hade kostat oss ungefär 2500kr så vi är välidgt nöjda då det är den bästa vägghängda modell vi sett. Jag har kikat runt lite för att se vad de ligger på och de flesta ligger runt 500-800kr begagnat sen finns det något enstaka billigare och några dyrare så jag tror vi kan vara nöjda med vårt köp.

Inom en snar framtid tror jag vi kommer göra vårt andra inköp i form av vagn då vi i stort sett bestämt oss för Brio Smile. Det blir en runda till för att känna och klämma dock ;)

 
http://lekmer.se/mediaarchive/1050896/productmanMeasurement465x500/brio-skotbord-wall-vit.jpg
Vårt nya skötbord! Tror det kommer bli jättebra att hänga ovanför toaletten då det kommer att hamna så nära handfatet vi kan komma...

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: