Hakuna Matata

2013-01-05
14:49:44

Bröllopsklockor del 2 /L
Idag kom invitationen till bröllopet. Hotellrum, flygbiljetter, kläder, present, det är så mycket som ska ordnas. Allt detta (som gäst) får mig allt säkrare på att jag inte ska ha något stort bröllop. Jag blir sliten av blotta tanken.
Jobbigast just nu är att lillemans finkläder är alldeles för stora. Vi har ärvt en jättefin kostym så det är tråkigt att den är så stor. Det går inte att sy om heller.
Så vart köper man fina kläder till barn?
 
Och så var det en själv. Killar har det så lätt, en kostym så är saken biff. Men om man som jag, inte klarar av högklackat och aldrig hittat några FIN-fin skor som passar är detta svårt! 
 
Hotellrum är lätt då J jobbar på hotell och får rabatt. Bara flygbiljetter landar på ca 5000 kr, men vi måste ju ha taxi till bröllopsfesten, till hotell, buss till flyg och hem i Norge.... Känner att det blir en dyr weekendresa! 
Sedan var det ju bröllopspresenten också...
 
Del 1
 
 
 
 
Taggar: Barn, Barnkläder, Bröllop, Bröllopsgåva, Flyg, Gäst, Hotell, Kavaj, Kostym, Resa, Skor, Weekend, Weekendresa;

Kommentar:
#1: Sandra

För Jacobs del duger det väl med eb skjorta o chinosliknande byxor - känns inte som att man kan kräva riktiga finkläder för en 2åring. annars får du spana in utbudet just nu, kan tänka mig att Det finns nyårskläder för de små...

2013-01-05 @ 18:41:50
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: