Hakuna Matata

2013-02-12
19:47:29

atjoo, prosit! /S
Då var det dags igen!
Jag vet inte om det är graviditeten eller om jag bara har ett dåligt hälsoår för det känns som att jag varit halvkrasslig lääääänge nu. Denna gång verkar det vara förkylningsbaciller som tagit sig an mig för det började igår med ett riktigt tungt huvud - ni vet så som huvudet kan kännas när man är riktigt förkyld och täppt - kände mig helt borta fast utan snoret, och trots att jag vilade hela kvällen igår och gick och lade mig tidigt så vaknade jag upp likadant, och under dagen har jag lite smått började nysa och näsan rinna så det är väl bara att inse att man inte kommer undan heller denna gång... Jag ska dock försöka härda ut till helgen då jag INTE vill ta ut mer karensdagar - är ju så trist och jag hatar att vara den där kollegan som ringer och sjukanmäler sig titt som tätt då jag varit på andra sidan och vet hur frustrerande det är även om man vet att personen inte blir sjuk med vilje...
 
Idag tröstar jag mig i alla fall med att det är fettisdagen och om en liten stund ska jag mumsa i mig en semla - såååååå gott!
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: