Hakuna Matata

2013-08-25
14:49:37

Vecka 23 /L
Nu är jag inne i vecka 23. Tiden bara flyger iväg. Denna vecka har jag mått bra, känns väldigt skönt då vecka 21-22 var riktigt jobbiga. En dag efter jobbet trodde jag att jag gick in i födsel, ensam hemma med lilleman. Men efter att ha vilat hela kvällen så gick värkarna ner och blev uthärdliga igen. Dagen efter spenderade jag mest i jakt på jordmor eller läkare. Undersökningen visade ingenting, vilket gjorde mig väldigt nedstämd. Visst, det är skönt att det är något men det kändes så tungt att ha mått dåligt i en vecka och inte få veta orsaken. Men som sagt, de senaste dagarna har jag mått bra så allt är lugnt just nu.
 
Jag mådde väldigt bra med lilleman, det var egentligen sista månaden som var tung men den här gången är det tyngre och gör mer ont. Man blir ju lite skrämd med tanke på att det faktiskt bara är vecka 23. Vi får se hur mycket jag kommer orka framöver... 
 
 
Taggar: Gravid, Vecka 23;

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: