Hakuna Matata

2013-04-01
11:12:35

change of plans /S
Planen idag var att ta nya tag i renoveringen av barnrummet och få upp cover up-tapeten men ibland går inte saker enligt planerna, och idag var en sådan dag då vår medhjälpare tvingades ställa in. Kändes lite trist men fanns inte så mycket att göra åt saken. Varken jag eller T är väl särskilt bra på att ställa om oss så det har tagit oss över en timma att smida nya planer för dagen och de slutade med lite annat jobb (för Ts del) i forma av att fortsätta där han slutade igår vad gäller trädgården då vi började beskära träden + snickra klart arbetsbänken i garaget.
 
Själv får jag väl ta vid där jag slutade igår, det vill säga njuta av solen i min solstol och kanske lite bokläsning ;)
Den här påskhelgen har verkligen bjudit på bästa vädret!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: