Hakuna Matata

2012-10-11
15:36:48

Sällskap /S
Vet inte om jag ska skratta eller gråta, men idag är min andra dag hemma och jag fick idag sällskap av min kära sambo som är risig av sin förkylning. Som sagt uuuuuuuuruuuuuusel timing!!
 
Jag har i alla fall sjukanmält mig även imorgon då jag hade en lång dag imorgon på jobbet och ryggen inte känns bra idag heller. Efter en promenad imorse känns det i alla fall som att jag blev lite mjukare så jag får väl ta en promenad till senare idag för att se om den förbättringen kan hålla i sig.
 
Ska man se positivt på det hela så är det väl att det är kanonväder ute idag vilket gör det lite lättare att ta sig ut på promenad. Annars kan man ju tänka sig att vovven skulle dra ut mig men då vår kille drar en del i kopplet ibland så vågar jag mig inte riktigt ut med honom då jag är rädd att han ska göra ett ryck i kopplet som förvärrar problemet...
 
Nu blir det i alla fall inget jobb för min del förrän tidigast tisdag då jag tagit ledigt måndag när huset blir vårt. Det känns riktigt bra att få så många dagar på sig att låta ryggen vila och återgå till det normala!
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: