Hakuna Matata

2012-10-09
18:36:38

Det känns lite som ett dåligt skämt... /S
...vecka 4 med sjuka/vabbande kollegor...
 
...min rygg har gått i strejk och vissa rörelser gör riiiiktigt ont - inte så kul när man i princip jobbar med enbart små barn...
 
...PANG sa det så var jag sjuk med feberkänningar, hosta, andfåddhet och värkande huvud....
 
... det är 6 dagar kvar tills huset är vårt och intensivrenoveringen börjar vilket betyder att vi har 5 dagar på oss att packa så mycket vi bara hinner....
 
...det är 10 dagar kvar tills stora flyttlasset går mot huset...
 
 
...så nej, jag har inte så mycket kul att skriva just nu då jag bara skulle beklagat mig över ovanstående punkter mera ingående! Jobbigt är det men samtidigt underbart att känna att man snart, snart, snart är husägare på riktigt!
 
Just idag tänker jag inte göra något alls mer än att slappa i Tv-soffan. Jag gjorde förvisso inget igår heller då jag däckade på sängen totalt efter jobbet, medan stackars T kämpar med packandet...
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: