Hakuna Matata

2012-11-16
20:58:04

Breaking Dawn Part 2 - Biopremiär /L
Nu har det äntligen blivit dags att avsluta Twilight sagan. 
Vi får ju vänta ytterligare en vecka på att se filmen då jag tar mig till Sverige nästa helg.
Då får jag förhoppningsvis se S nya hus också! Nu var det verkligen längesen jag var i Sverige. (Nästan 4 månader!) Och mycket har hänt! :)
 
På min busshållplats sitter det en Breaking Dawn poster (som bilden), det finns en sak på denna som irriterar mig . Antingen är jag helt okunnig eller så har de gjort ett fel. Bella har sin vigselring på högerhand och Edward har sin på vänster. Sjukt irriterande. :P 
 
 
Taggar: Bio, Biopremiär, Breaking Dawn Part 2, Edward Cullen, Film, Isabella Swan, Jacob Black, Kristin Stewart, Poster, Robert Pattinson, The Twilight Saga, Twilight;

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: