Hakuna Matata

2012-03-22
17:29:03

Underbara, älskade vår! /S
Snacka om att våren kom med stormfart!
De senaste tre dagarna har vi haft sol, blå himmel och varmt! Det har varit riktigt skönt, och jag har passat på att cykla de dagar jag kunnat vilket gått superbra, och det känns ännu bättre att komma hem och ha de där 30 minutrarna på cykeln (som jag ska göra för knäts skull varje dag) avklarade, men det innebär också att jag idag känner av en ordentlig träningsvärk då jag gått från att inte röra mig alls till att köra ett 40 min långt styrkepass med fokus på lårmuskeln, cyklat 1mil/dag och promenerat - på två dagar. Mina muskler fick väl världens chock :p

I helgen blir jag ensam IGEN! Denna gång åker T till Linköping för att hälsa på sina gamla kompisar och jag har börjat ångra att jag inte försökte synka den resan för att kunna hälsa på mina gamla kollegor - vore så kul att träffa alla. Men vi får väl se, det kanske blir någon tur i sommar...
Ett par timmar i helgen måste jag ägna åt att gå i affärer då jag lider akut brist på jeans efter att jag lyckats få hål på tre ställen i ett av mina par, på bara någon dag. Sedan skulle min garderob behöva uppdateras allmänt! Jag köper banne mig aldrig kläder nu för tiden, dels så känns det inte som att modet som varit, har lockat mig särskilt mycket och sen har jag lagt på mig alldeles för många kilon, och för varje kilo som smygit sig på har lusten till att prova/shoppa kläder försvunnit mer och mer... Men nu har jag inget val! Hoppas jeansletandet ska gå smärtfritt men det gör det tyvärr väldigt sällan. Jag brukar få prova MÄNGDER innan jag hittar några som sitter bra, vilket alltid gör mig på dåligt humör! I övrigt blir nog helgen väldigt lugn för min del...

Hoppas ni har haft lika fint väder som mig!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: