Hakuna Matata

2012-03-25
17:02:35

För andra gången i mitt vuxna liv /S
Hej mina vänner!
En superhelg förvandlades idag till en skithelg...Det började fel redan när jag vaknade vid 8 , täppt i näsan och ont i huvudet och jag blev så trött på mig själv som blivit förkyld igen! Jag har ju alldeles nyss blivit frisk!!
Hur som helst. Lyckades till slut somna om och vaknade med ett lite lättare huvud.

Efter en seg start på dagen tog jag med vovven på en morgonpromenad av den längre sorten så att vi skulle kunna slappa och ha det skönt i solen med gott samvete. Åker vidare mot mamma och pappa som ska bjuda mig på mat. Börjar må lite illa men då jag börjat göra det av och till ibland det senaste året så lade jag inte så mycket vikt vid det. Slumrade till på sängen hos mor och far och vaknade och mådde ännu mer illa, ända tills jag var tvungen att gå in på toaletten och spy. Tycker så synd om stackars mamma och pappa som nu bara kan hålla tummarna...

Det första jag kände var att jag blev fly förbannad då jag vet precis vem som smittat mig och det var så jävla idiotiskt blåst och själviskt av den personen att komma och träffa mig när den gjorde det...  En klok person tyckte jag skulle kräkas i ett kuvert och skicka det till dem på posten - och det lockar värmer mitt inre bara av att spela upp scenariot av det i huvudet :p

Väl hemma fick jag ringa min stackars sambo som sitter på ett tåg på väg hem från Linköping, för att tala om att det sitter en magsjuk sambo där hemma och väntar, och för att förvarna/tipsa honom om att kanske uppsöka sängplats hemma hos någon annan då han trots allt inte träffat mig sedan i fredags morse (innan jag träffade smittokällan). Men vi får väl se vad han väljer... känns lite snopet då jag längtat hela helgen efter honom och då åka på den här skiten...

Nu kan man väl bara hoppas att det är en mild variant som jag har fått och att den är snabbt övergående...

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: