Hakuna Matata

2012-01-27
16:29:36

Vilken besvikelse! /S
Jag älskar fredag för flera uppenbara anledningar, men en sak jag alltid längtar efter att få göra när jag står där på jobbet och bara längtar efter att få gå hem, det är att få komma hem, lägga sig på soffan och se senaste avsnittet av några av mina favoritserier så som Greys anatomy och vampire diaries. De sänds på torsdagar i USA vilket gör att de är tillgängliga för sådana som mig strax därefter.

Precis den längtan hade jag idag efter en vecka där jag varit extremt trött. Att få gå hem och lägga sig på soffan en timma eller två innan man startar igång helgen - MEN igår verkar det inte ha sänts några avsnitt vilket innebär att det inte finns något för mig att titta på!!

Jaja, får väl försöka starta helgen på annat sätt *suck*

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: