Hakuna Matata

2012-01-22
15:08:21

Jag är Zlatan /L
Min sambo fick boken "Jag är Zlatan" i julklapp. Det är första gången under våra snart 10 år tillsammans som jag ser honom fastna i en bok. Jag har läst lite ur den (vi låg och högläste för varandra igår) och den är faktiskt underhållande. Han ger en humoristisk bild av sig själv och man får en helt annan bild av mannen som bryter mot jantelagen. Personligen påminner han otroligt mycket av min egen sambo, och det är nog en av anledningarna till att J gillar boken. Han berättar hur det är att bo och leva i ett område där starkast vinner. Zlatan har inte haft det lätt men han tycker verkligen inte synd om sig själv för det.
Jag rekommenderar verkligen boken, den är värd att läsa. Jag tänkte ta och läsa hela när J är klar. Den är en utmärkt present om man känner någon som gillar fotboll eftersom man genom boken får läsa hur saker och ting fungerar bakom kulisserna men fungerar lika bra om du som jag inte vet ett skit om sporten heller.


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: