Hakuna Matata

2012-01-25
14:40:59

Gäsp /S
Herregud vad jag har varit trött de senaste dagarna!
Det verkar inte spela någon roll hur mycket jag sover och det är så irriterande.

Igår var jag helt slut efter mitt träningpass vid 19-tiden, så direkt efter att middagen var uppäten vid 20.00 så började jag fixa mig för kvällen, och när klockan var nästan 21 släckte jag och slocknade direkt. Kanske är det vitaminbrist, kanske vintermörkret eller kanske bara ett för tillfället stort sömnbehov?!

Just nu sitter jag här och är irriterad över en plan som föll platt. Jag hade tänkt överraska min älskling med en present för att han varit/är så snäll och ställer upp nu när jag har ont i knät. Det är ju han som fått gå varenda promenad med vår Pepsipojke den senaste tiden och det tar ju otroligt mycket tid. Det + att jag hade väldigt mycket pengar kvar den här månaden gjorde att jag kände att det kunde vara kul att köpa en sak som han gått och pratat på att han vill köpa samtidigt som den känns dyr och kanske lite onödig. Det han vill ha är en pulsklocka med inbyggd GPS som han kan ha när han löptränar men de kostar från ca 1500kr och uppåt, och med tanke på att han är lite utav en periodare vad gäller löpningen så kändes det väl onödigt.

Hur som helst hittade jag en som verkade bra till ett bra pris men nu när jag skulle beställa den så verkar den modellen ha utgått och den är slut i alla butiker. Då är det väl bara att köpa en annan modell kan man ju tänka men de andra modellerna verkar inte vara lika bra och de som är bra är gaaaanska mycket dyrare :(

Jag får väl helt enkelt försöka klura ut något annat antar jag...

Nu ska jag ta en liten powernap och sen kanske det får bli en liten promenad med vovven!
Hej på er!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: