Hakuna Matata

2012-02-08
21:37:27

Upp och ner, ner och upp /S
Idag fick jag lite besked på jobbet som först gjorde mig på toppenbra humör då allt lät så bra. Efter att ha ventilerat en del med kollegorna och börjat fundera så insåg jag att det här var förmodligen det sista jag ville och blev istället jättedeppig.

Efter stängning på förskolan var jag riktigt sliten så kvällen har spenderats på soffan. Mitt i mitt serietittande så ringer det på mobilen och det är en kvinna som vill kalla mig på anställningintervju till en sprillans ny förskola som öppnade i januari!!!

Så humöret har verkligen gått upp och ner idag... Just nu försöker jag att inte hoppas så mycket på den här intervjun då jag inte bara ska tycka om stället, de ska tycka bäst om just mig och vilja ha mig som kollega, sedan måste jag dessutom övertyga min nuvarande chef om att låta mig sluta då jag inte har rätt att säga upp mig!

Så en sak i taget... men guuuuuuud vad skönt det vore med en fast tjänst!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: