Hakuna Matata

2012-02-13
17:18:56

Tips inför alla <3 dag? /S
Hej mina vänner!
Imorgon är det Alla hjärtans dag och jag börjar känna en viss stress...
En del tycker det är fånigt att man måste ha en speciell dag för att visa sin älskade lite uppskattning, men jag tycker det är en jättebra - för ärligt talat... hur bra ÄR man egentligen på att göra något speciellt för den man älskar mitt i vardagen?
Vi har aldrig firat stort men något har vi alltid gjort för varandra. I år har jag tyvärr väldigt dålig fantasti verkar det. Det jag funderat över hittills känns inget kul...

... laga en god middag! Hade varit jättemysigt men det känns ju inget kul att han är hemma då man vill göra det som en överraskning.

...baka/köpa något extra gott! Det är kanske kul, men T försöker ju hålla sig borta från sånt och då känns det taskigt att köpa det.

...massage! Tyvärr kräver de flesta former av den att man sitter på knä, och gör jag det med mitt knä kan jag inte gå normalt på 2 dagar :(

...bjuda darling på middag ute! Skulle man kunna göra men jag vet inte om varken han eller jag är särskilt sugna på att göra det imorgon efter jobbet?

...blommor! Jag tycker det är jättekul att få blommor medan han inte är särskilt intresserad...

Sen tog min fantasi slut!! Vad ska ni göra för att uppvakta er pojkvän/flickvän?

http://brownskitchen.com.mt/wp-content/uploads/2012/01/valentines.jpg

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: