Hakuna Matata

2012-02-19
10:49:45

Personsämsta /S
Usch, idag började jag dagen på sämsta möjliga sätt!
Jag gjorde det genom att ställa mig på vågen och se de största siffror jag sett under hela mitt liv... jag är väger mer nu än jag någonsin gjort tidigare.
Det kom egentligen inte som någon chock då jag rört på mig väldigt lite de senaste 2,5 månaderna på grund av knät, och av någon dum anledning så har jag dessutom ätit mer, för det mesta i form av socker.

Men nu jäklar!!!
Nu blir det banne mig bara något litet sött max EN gång i veckan där emellan får jag väl börja med goda smoothies för att bli av med sötsug. Det ska banne mig också bli någon form av träning varje dag vare sig det är i form av promenad, cykel eller styrketräning. Den enda som kan förändra situationen är jag och det är ju jag själv som satt mig i den här sitsen.

Så nu blir det lite träningsdagbok här i bloggen bara för att sätta press på mig själv!!

Dagens träning kommer bli i form av cykel och promenad.

Någon som är med mig?!

http://pernilla.mabra.com/files/2011/10/v%C3%A4ga-sig-150x150.gif


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: