Hakuna Matata

2012-02-05
20:21:56

Nytillskott på badrumshyllan /S
Idag när vi var på Bergvik var vi inne på Apoteket en sväng. Medan T kollade på det han skulle ha kollade jag runt på annat och hamnade vi ansiktskrämerna där jag fick se en återfuktande ansiktskräm med lätt brun-utan-soleffekt, och jag som känner mig blek som ett lik kunde inte låta bli att köpa med en hem.
Det finns säkert massor av bra BUS-produkter men jag har sett alltför många skrämmande exempel på människor som missat fläckar och ser helt sjuka ut så jag har inte vågat mig på att prova. Men den här krämen fungerar likadant som alla de där bodylotions som färgar lite efter varje användning vilket gör att det är svårt att misslyckas helt enkelt. Jag har använt ACOs bodylotion med samma effekt under försomrarna och det har funkat superbra så nu hoppas jag att även denna ska göra det.

Någon som har några erfarenheter av just denna?

ACO Sun kissed face creme, 89 kr på Apoteket


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: