Hakuna Matata

2012-02-02
20:33:02

Läslust /S
Under en av mina tröttiskvällar bara längtade jag efter att krypa ner i sängen men kände att det var lite tidigt att sova och bestämde mig för att jag skulle lägga mig och läsa. Men när jag väl låg där i sängen insåg jag att jag hade ingen bok jag var sugen på att läsa!

Så för att förebygga att hamna i den sitsen igen nu när läslusten börjar komma så tänkte jag be er om några härliga pockettips, gärna lättläst chicklitt, historiska romaner och liknande - är inte så intresserad av deckare!

Så kom igen, ge mig era bästa tips!!!!

http://helena.smugmug.com/Other/October-2010/20101015-13/1049133541_34GCD-L.jpg


Kommentar:
#1: Johanna

Jenny Leeb står för chicklitt'en, Philippa Gregory har en skönlitterär historisk serie om Henrik VIII:s fruar och deras liv (fristående delar). Mina egna favoriter!

2012-02-03 @ 05:59:43
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: