Hakuna Matata

2012-02-22
16:30:54

Allt är som vanligt... /S
... det vill säga att så snart jag bestämt mig för att göra en positiv vändning i mitt liv med träning och dra ner på sötsaker, så drar jag på mig en bacill som sätter stopp för det!

Imorse vaknade jag med en hals som värkte lite lätt, men efter en dag på jobbet där jag tvingats använda rösten, och dessutom höja rösten ganska många gånger så är jag ordentligt hes och jag känner dessutom ett lätt tryck över bröstet :(

Jag har verkligen ingen lust att bli sjuk nu men samtidigt känns det nästan oundvikligt då var och varannan människa verkar åka på feber, förkylning eller magsjuka nu. Hoppas i alla fall att skiten är snabbt övergående om det bryter ut ordentligt!!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: