Hakuna Matata

2012-12-19
19:36:09

Farwell Gossip girl /L
I måndags sändes sista avsnittet av Gossip girl.
Sex säsonger har jag följt Blair och Serena. Hatat serien men inte kunnat sluta se. (Som så vanligt).
Jag visste inte att det var sista avsnittet så det var en positiv överraskning.
 
Skönt. Älskar när jag får tydliga slut på serier. Efter så många år.
Och nu vet jag ÄNTLIGEN vem som var den där jäkla gossip girl.
 
XOXO
 
Taggar: Blair, Chuck, Gossip, Gossip girl, Nate, Serena, Serie, Serieslut, Säsong, Tv-serier;

Kommentar:
#1: Sandra

Instämmer helt! Dålig men beroendeframkallande serie - tyvärr har jag hittat en ny, snäppet sämre men ändå så att man måste se den (Pretty Little Liars)

Svar: Uhh jag försöker undvika att börja se på nya serier. Hinner knappt med dem jag ser nu :)
Linda & Sandra

2012-12-19 @ 20:45:11
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: