Hakuna Matata

2012-12-18
22:10:00

Dagens I-landsproblem /S
Dagens i-landsproblem är något så underbart och samtidigt irriterande som att inte komma på något att önska sig i julklapp...
 
Det är ju underbart att känna att man är så pass nöjd i livet att man inte saknar något. Jag ska inte säga att det inte finns saker jag inte vill ha alls för en ny telefon skulle verkligen sitta fint men det finns inte någon i min närhet som jag byter så dyra klappar med. I övrigt har jag verkligen fått kämpa för att komma på vad jag kan önska mig av mina nära och kära. I slutändan kom jag på lite bra att ha saker så som nytt strykjärn, olja till bebismagen, en ordentligt stor salladsskål efter att salladen nu tagit slut direkt efter två bjudningar här hemma, en Alltombarn-bok, oh en ny nattkräm men mer än så har jag inte lyckats komma på.
 
Det roliga med de jularna när man inte önskat sig något är i och för sig att varje paket verkligen blir en överraskning!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: