Hakuna Matata

2012-12-06
17:39:00

Äntligen är ett beslut taget /S
Änligen har vi bestämt oss och köpt tapeter, både till hallen och sovrummet!!
Vi har velat fram och tillbaka jättemycket men idag slog vi till utan att fundera så mycket mer på det då vi helt enkelt inte orkade och för att första impulsen sa att vi tyckte om de här tapeterna och första intrycket kan ju bli väldigt bra ibland...
 
http://4.bp.blogspot.com/-57vn3tc8T6w/TYsymGWSCrI/AAAAAAAAA24/d3w032S6gWI/s400/decor%2Bmaison%2Bspirit%2Bof%2Badventure%2B113038.jpg
Den här söta tapeten kommer vi sätta upp som fondtapet i hallen (bilden gör inte färgerna riktigt rättvisa), den passade mig perfekt då det är lagom mycket av både färg och mönster och den är ljus och innehåller färgerna lila och rosa vilket jag gillar. Jag tittade på den här från första början men T har varit tveksam men idag ändrade han sig härligt nog. Nu är det bara att hoppas på att det kommer bli bra!
 
http://farggrossen.nu/images/products/huge/45010__etage_09.jpg
Den här fondtapeten blir det i sovrummet men den går helt i vitt med mönsterskillnad i strukturen, och den kommer att matchas med en enfärgad grå tapet, en varm färg som går lite åt det beiga hållet så jag tror och hoppas att det kommer att bli bra i slutändan så i jul är det tapetsering som står på agendan!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: