Hakuna Matata

2012-04-01
16:50:35

En förtjusande man /L
Just nu lyssnar jag på ljudboken Marian Keys "En förtjusande man". Boken handlar om tre kvinnor som alla på ett eller annat vis har en sammankoppling med Irlands populära politiker Paddy. Nyheten om att han ska gifta sig chockar alla, framför allt hans flickvän Lola som inte alls anade att han träffat en annan. Man får även följa journalisten Grace och hennes tvillingsyster Marnie som kände Paddy som yngre.
Det är en bra bok, händelserik och underhållande men mitt stora problem är att jag har jättesvårt att hänga med i vems historia jag följer och på alla namn tack vare ljudboken. Det är lättare att läsa själv. Men det är min åsikt. Så jag rekommenderar att läsa den istället.


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: