Hakuna Matata

2011-09-07
10:00:40

Last day at home /S
Den här sjuklingen börjar känna sig någorlunda okej, så imorgon ska jag jobba igen. Tror jag kommer orka med det då det är en jättekort dag imorgon (2,5h), och på fredag är det min tur att stänga så då jobbar jag 14-18 och då kommer det förmodligen inte vara så mycket barn skulle jag tro, och sen är det ju helg och två dagars vila igen.

Vad vi ska hitta på i helgen vet jag inte, det lär väl bli en lugn sådan men man vill ju heller inte bara sitta hemma heller...
Kanske att det finns någon intressant husvisning att gå på... Vi är fortfarande långt ifrån det läget att vi kan börja leta hus aktivt men vi ska börja gå på husvisningar för att lära oss, för att titta på olika hustyper så vi vet vad det är för sorts hus vi kan tänka oss att bo i, vilka områden, hur stor tomt, 1- eller 2-plan och så vidare... Man kan ju även ha lite koll på vad husen slutar på i budgivningarna och se hur det är med renoveringar så man vet hur mycket man får ge för ett hus i en viss standard ungefär. Det är flera som har tipsat oss om att göra så, och jag som älskar att hänga på Hemnet.se och drömma har inga problem med att gå på visningar heller.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: