Hakuna Matata

2011-09-09
09:18:19

Härliga fredag! /S
Det blev ju bara två dagar med jobb för mig den här veckan, men det spelar ingen roll, fredagar och helg är alltid lika efterlängtade!

Idag är det för första gången min tur att stänga på förskolan så jag börjar inte förrän kl 14 idag. Innan dess ska jag till Mekonomen och inhandla bildelar, promenera Pepsi, ta hand om den rena tvätten, dammsuga, diska och fixa lite lunch till mig själv. Vi får väl se vad jag hinner med, när det bara är tråkiga saker på listan brukar det av okänd anledning vara så att man inte hinner med allt.... kan ju i och för sig bero på att jag fastnar vid datorn eller TVn lite oftare de dagarna :p

Jaja, tänkte i alla fall bara önska er en trevlig helg!!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: