Hakuna Matata

2011-09-14
12:23:15

Halvvägs till helgen /S
Idag är det onsdag, och det innebär att man är halvvägs igenom arbetsveckan. Idag börjar jag sent så jag har passat på att dammsuga lite här hemma, skruva ihop det sista på vår nya skänk, diska and so on. Nu ska jag snart hoppa på cykeln och cykla iväg till jobbet...

japp... cykel blir det idag! Idag är bilen inlämnad på service så nu fick jag äntligen den där sparken i röven som jag behövde för att ta cykeln istället för bilen till jobbet. Det är ganska precis 5 km till jobbet så det är ju perfekt som vardagsmotion, men tyvärr är jag ju väldigt bekväm av mig och tar gärna bilen. Men nu ska jag göra ett försök att ta cykeln åtminstone några dagar varje vecka.
Dels så behöver jag röra lite mer på mig och sen vinner man ju även på det ekonomiskt och det är ju aldrig fel :)

Ha en bra dag!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: