Hakuna Matata

2011-09-07
14:22:25

Första husvisningen /S
Istället för att gå på visning i helgen ska vi gå på en husvisning idag som jag snubblade över!
Det kanske inte är mitt drömhus men det är ju det som är hela grejen med att gå på visningar fast vi inte egentligen är på husjakt, att inse vad det är man VILL ha och vad man INTE vill ha... Jag tror att jag och T kanske har lite delade meningar redan nu om vad det är vi är ute efter och hur mycket man är beredd att betala för sitt boende.

Huset vi ska titta på idag är i alla fall ett 1,5-plans parhus med en lagom stor tomt (i mina ögon)på ca 370kvm, det är byggt 1976, och verkar vara välskött även om det inte är topprenoverat. Men som sagt, vi går bara för att lära. Känns kul och spännande att vi kommit så pass långt i alla fall :)

Planlösningen för dagens hus;

http://media.fastighetsbyran.se/6654761.jpg
http://media.fastighetsbyran.se/6654751.jpg

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: