Hakuna Matata

2011-05-05
19:09:19

Snart helg igen /S
Veckorna rullar verkligen på nu!
Nästa vecka har jag och Tobias varit särbos i två månader och jag får nog lov att erkänna att de två månaderna har gått ruggigt fort. Det värsta med den här tiden är ju helt klart saknaden men på en tät andra plats kommer min hälsa och mitt välmående för jag misshandlar verkligen min kropp när jag bor ensam genom att antingen inte äta något alls när jag är hemma eller att bara äta skit, och det där med att träna och motionera hittar jag ingen motivation alls till. Men jag lever på hoppet... att motivationen ska infinna sig när jag väl får vara tillsammans med T igen som hanterar livet som särbo åt det motsatta hållet och är ute och promenerar 1-2 h varje dag efter jobbet!
Jag har i alla fall accepterat att den här sommaren kommer spenderas i vassen :p

Imorgon är det fredag igen och härligt nog så är det min tur att sluta tidigt. Så vid halv två imorgon åker jag och Pepsi mot Karlstad. Väl framme där är det en lägenhetsvisning som står på listan. Vi har nämligen blivit erbjudna en trea på Kvarnberget (hyresrätt) som vi ska titta på. Det är en liten trea så min rädsla är väl att den ska vara FÖR liten. Men vi ska i alla fall titta på den...

I övrigt finns egentligen inga planer, kanske kan det bli en fikaträff med en gammal klasskompis som tydligen också var i stan denna helgen, sen kanske det blir lite mys ute i Ts sommarstuga om vädret är bra. Vi får helt enkelt se...Intressantast är ju i alla fall lägenhetsvisningen. Det vore så skönt att hitta en bostad nu, även om jag ännu inte känner någon panik över det hela.

Just nu närmar vi oss hela tiden min bloggkollegas BF datum och för var dag vi närmar oss desto mer och mer spänd blir jag i väntan på att just det DÄR messet/samtalet ska komma. Det är verkligen en konstig känsla när helt plötsligt ens nära vänner börjar skaffa barn. Jag längtar i alla fall efter att få se det lilla pyret få växa upp med världens bästa mamma <3

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: