Hakuna Matata

2011-05-03
21:24:47

Skitväder!! /S
Snacka om bakslag när man pratar om vädret!!
Från nästan två veckor med sol, klarblå himmel och sommarvärme till pang boom snöstorm och -1 grad!!!!
Förhoppningsvis var väl det här den sista kylan för den här våren...

På grund av det rent ut sagt pissiga vädret, och en dag med kvällsjobb i form av personalmöte så får jag väl erkänna att jag varit en dålig matte och inte tagit med Pepsi på någon långpromenad. Jag tänkte försöka kompensera det med att ta med honom på en kvällscykeltur, den första för i år.

Så håll tummarna för att det går bra, och att inte dåren drar omkull mig!!

PS. Glöm inte gratta världens bästa bloggkollega som fyller 25 år idag!!!!!!!! DS.


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: