Hakuna Matata

2011-05-30
17:41:42

Jag vill veta NUUUU! /S
Fy va det är tråkigt att vänta på besked!
Jag vill veta nu, nu NU om lägenheten är vår! Det vore så fantastiskt skönt om jag fick slippa tänka mer på den saken, då skulle jag kunna slappna av på riktigt i sommar.
Medan jag väntar på svar (som vi knappast lär få förrän tidigast imorgon) så har jag egentligen massor jag måste göra men det finns ingen lust eller energi till att ta tag i och göra det. Imorgon har jag ett fulltecknat schema så det lär jag knappast hinna med särskilt mycket heller. Först är det jobb som gäller, sen måste jag hem och gå på en långpromenad med Pepsi innan han och jag åker till veterinären för att kolla upp hans utslag som har spridit sig och han kliar sig mer och mer. Kanske finns det inget att göra men då kan jag lätta mitt samvete med att jag i alla fall gjort vad jag kan för att bättra det. Efter veterinären blir det raka vägen hem och sen tillbaka till jobbet för en trivselkväll med alla föräldrar, och sen vidare in mot stan för middag med kollegorna.

Och sen är det redan onsdag och då är det raka vägen mot Karlstad som gäller igen efter jobbet!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: