Hakuna Matata

2011-06-21
17:59:42

Trött på flyttkaoset! /S
Suck... Att städa är ju verkligen skittråkigt, men att flyttstäda är ju fasen deprimerande... att försöka få rent i en lägenhet samtidigt som man har all sin skit i kartonger i hela lägenheten. Annars kan man ju i alla fall glädja sig åt att se och få njuta av det färdiga resultatet. Nu städar man men sitter fortfarande i ett jäkla flyttkaos. Tanken var att jag skulle städa så mycket som möjligt innan själva flyttdagen så att det går fort då, men jag är supertrött på grund av att jag sovit så dåligt de senaste nätterna och motivationen och orken vill inte riktigt infinna sig. Jag har i alla fall torkat av väggarna i hallen, skafferiet, gjort rent fläktfiltret i köket och putsat fönstren utvändigt. Mitt mål är väl att i alla fall ha torkat ur alla garderober och skåp samt putsa fönstren även invändigt, det är rättare sagt mitt minimummål... det är något jag SKA ha gjort innan jag åker hem på torsdag... om jag är duktig, ger jag mig även på göra rent bakom spis, rensa avlopp och grundstädar badrummet så man kan köra en snabbstädning på söndag bara.

Mitt i allt detta så kan jag få till ett leende på läpparna när jag tänker på att bloggkollegan idag köpte biljetter åt oss till Red hot chilipeppers som kommer till stockholm i oktober :D

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: