Hakuna Matata

2011-07-05
12:13:40

Jobbjakt & semester /S
Hej mina vänner! Jag har precis inlett min andra semestervecka av... Ja.. Hur många veckor det blir vet jag ju inte förrän jag får ett jobb!? Första veckan innehöll några fikastunder hos syrran, två lyckade fisketurer på sjön, två bra anställningsintervjuer där den ena tyvärr inte ledde någon vart, och den andra gav mig ett jobb jag inte ville ha! Det blev också årets premiärdopp en varm eftermiddag vid örsholmsbadet, en kväll hos käraste vännen och bloggkollegan. Dagarna rullar med andra ord på, och trots att jag är nästan ensam om att vara ledig så har jag på något vis lyckats fylla mina dagar :). Roligast den här veckan blir nog en träff med en gammal vän som kommer till stan, och teater med Ts familj och mina föräldrar. Veckans tråkigaste är helt klart ännu ett veterinärbesök med Pepsi då hans öra återigen luktar illa och rinner och han kliar sig blodig :(. Hoppas verkligen att det här besöket ska hjälpa. Hur som helst, ha det skönt o njut av ledigheten!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: