Hakuna Matata

2011-01-31
20:18:29

Ett litet steg på vägen /S
Idag skickade jag iväg två jobbansökningar...

Jag hade egentligen tänkt vänta men jag skulle bara tycka att det vore så härligt om vi var i karlstad, bodde i karlstad i sommar, att inte behöva åka tillbaka till Lkpg efter semestern!
Men som sagt, att skicka en ansökan är ju ett pyttesteg på vägen. Förhoppningen är ju självklart att bli kallad på intervju men tyvärr är ju den hårda sanningen att min ansökan kanske inte är bra nog, jag kanske sållas bort redan i läsandet av alla CV:s. Egentligen är det väl bara en av tjänsterna som är riktigt intressant då det bara är en av dem som är på 100%.

Men som sagt, ansökan är skickad.... håll era tummar.... stenhårt!!!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: