Hakuna Matata

2011-02-16
19:06:25

trött och grinig /S
Idag har jag varit så himla trött. Det började redan imorse när klockan ringde och det kändes som att jag befann mig i en annan värld, hade så himla svårt att ens få upp ögonen. Nog för att jag alltid är trött när klockan ringer men då handlar det mer om att man är nyvaken och seg, idag var jag verkligen trööööött och med ett riktigt dåligt morgonhumör som också har hållt i sig hela dagen - inte så lyckat när man ska jobba till 18.

Humöret dök ännu lite mer när jag insåg att det var onsdag kväll och jag har fortfarande inte hört ett ljud från den andra förskolan jag sökte till, och deras ansökningstid gick ut i fredags så jag har väl i stort sett gett upp hoppet om att de kommer höra av sig. Nu är det nog bara att sikta in sig mot att det blir Lkpg för min del fram till sommaren. Istället får jag väl hålla tummarna för att Pepsis dagmatte bestämmer sig för att hon vill ha honom på heltid som vi förklarat är ett måste om hon vill fortsätta då det inte kommer fungera annars. Om hon inte går med på det så ser det nog mest troligt ut som att det blir ett hunddagis i karlstad. Jag har hittat ett som ligger på gångavstånd från mamma och pappa där T ska bo tills jag kommer så det skulle ju vara perfekt, och jag har också mailat och frågat dem om de hade plats för honom och det har de. MEN... nu är det ju så med hunddagis att det kostar en hel del, kan han istället vara kvar hos dagmatten han har nu så kommer vi bara behöva betala ungefär hälften så mycket + att jag får sällskap här under min sista tid i Lkpg vilket skulle kännas som en enorm tröst.

Nu sitter jag och inväntar middag, sen tror jag det får bli en tidig kväll...

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: