Hakuna Matata

2011-02-01
20:42:04

Nervös!!! /S
Jag har blivit kallad på min första intervju i karlstad!!!!
Nog för att det var precis det här jag ville men jag trodde inte att det skulle gå sååå fort då de vill ha mig på intervju redan nu på fredag. Tyvärr funkade inte det så vi får väl se om de kan tänka sig att ändra dag kanske...

Jag känner mig väldigt kluven inför det hela; jag är givetvis glad och nervös men det jobbiga med det hela är att av de två tjänster som jag sökte så var det inte den tjänst jag var mest intresserad av då tjänsten bara är på 75% - förvisso är det ju jätteskönt att inte jobba så många timmar men det innebär ju tyvärr också att jag bara får 2/3 av den lön jag har idag, eller kanske ännu mindre då det finns en risk att Karlstad ligger lite lägre än LKpg lönemässigt...
En annan sak som känns nervöst är att det är en privat förskola som jobbar med en pedagogik jag inte känner till sedan innan så det skulle innebära att jag är heeeelt ny!

Frågan är om man ska chansa och tacka nej och bara söka 100% tjänster... eller om man ska vara tacksam för chansen till en fast tjänst överhuvudtaget... Som sagt... många känslor/tankar.... Vi får väl börja med och se om de kan tänka sig att flytta intervjun. Kan de det så kan man ju hoppas på att de hör av sig från även den andra förskolan så att jag kanske eventuellt får den lyxiga chansen att välja på två tjänster!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: