Hakuna Matata

2011-12-22
16:11:31

Röntgen! /S
Då var det julledigt!
Tyvärr blir det inte mer än fyra dagar men det är ju alltid något!
Skönt nog så slutade jag redan vid halv 2 idag så det blir ju till och med 4,5 dag. Jag inledde min ledighet med ett frisörbesök. Det känns inte som att det var så längesen men då jag är "allergisk" mot kluvna hårtoppar som jag sett ganska mycket av den senaste tiden så fick det bli ett besök och håret känns mycket fräschare.

När jag kom hem låg det ett läskigt väntat/oväntat kuvert på dörrmattan och väntade - det var min remiss till röntgen med en tid för röntgen i Kristinehamn den 4 januari. Eftersom man alltid får höra vad lång tid det tar med remisser så hade jag nog inte väntat mig att jag skulle få någon tid på 2-3 månader. Det känns både skönt och jobbigt att ha fått en tid. På ett vis är det ju skönt för efter röntgen kanske man kan få lite svar på vad det är som gör att mitt knä hoppar till så där och vad som måste göras för det ska bli bra i fortsättningen, men samtidigt så oroar jag mig nog lite för vad röntgenplåtarna kommer visa. Kanske är det något som inte går att åtgärda med träning, utan måste opereras...? Önskar att kuvertet hade väntat med att ramla ner på min matta tills efter julen för nu ligger tankarna och gnager i bakhuvudet hela tiden.

http://www.regionhalland.se/PageFiles/19956/IMG_6801%20ben.jpg


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: