Hakuna Matata

2011-12-06
14:14:54

Mår sisådär /S
Ännu en dag som inte varit så rolig...
Egentligen beror nog mitt dåliga humör på en vacklande hälsa då jag verkar ha dragit på mig en ny förkylning alternativt att den gamla förkylningen tagit ny kraft. Jag känner i alla fall att jag inte har någon vidare energi och jag hostar en hel del. Tyvärr är jag inte tillräckligt sjuk för att stanna hemma från jobbet samtidigt som min ena kollega är hemma från jobbet så det är lite jobbigare än vanligt att jobba.

Idag slutade jag i alla fall tidigt. Önskar att jag bara kunde ligga hemma och vila men jag har bokat en trimtid till vovven nere på stan kl 15, och medan han är där tänkte jag leta julklappar. Men sen! Då blir det raka vägen hem för att landa i soffan fram tills dess att det är fritt fram att gå och lägga sig....

Angående videon jag hade med i mitt inlägg igår så la jag även ut den på min Facebooksida men fick då svar från en kille med en video där den här killen erkänner att han ljög, och jag blev lite dumförklarad. Kanske är det fler som vill dumförklara mig men jag tycker att det är helt irrelevant egentligen om videon är sann eller ej, för även om det kanske inte var hans mening så har han gjort en video som fick mig som tittare att stanna upp och tänka efter...
Sen kan man ju också ställa sig frågan i vilken av sina två videos det är som han ljuger... Jag fick nämligen känslan av att det är den senare av dem som är osann, att han kanske slätar över den förra videon för att han fått mycket skit för den...

Inte vet jag... men jag tycker fortfarande det är en bra video med ett bra budskap...

Nu är det dags för mig och vovven att börja promenera in mot stan!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: