Hakuna Matata

2011-12-07
19:18:11

Homeland /L
Jag har satt ett förbud mot mig själv att jag inte får börja följa några fler teveserier.
Jag tycker det räcker med den lista jag följer redan, det känns mest stressigt att hinna se allt.
Men när man är sambo får man inte alltid bestämma över tevedosan så nu har jag till min förfäran gett vika och sett första avsnitten av serien Homeland. Den är helt okej, nu närmar vi oss slutet på första säsongen och det blir allt mer spännande.

Så beskriver SVT serien:
I dramathrillern Homeland misstänker CIA-agenten Carrie Mathison att krigshjälten Nicholas Brody, befriad efter åtta års fångenskap i Afghanistan, har omvänts och nu kämpar för Al-Qaida.

Helt okej men det gäller att hänga med... mycket politik och utländska namn. Tack gode gud för textning.


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: