Hakuna Matata

2011-08-29
13:22:39

Voffis mår inge vidare /S
Idag när vi gick upp märkte vi att Pepsi inte stöttade på ena bakbenet, utan skuttade fram på något märkligt vis. Jag klämde och kände som vanligt men kunde inte märka att han reagerade på något vis. Till slut var det dags för promenad och skuttandet fortsatte. Jag har svårt att avgöra om det är ena benet han har ont i eller hela bakdelen då han verkar ömma på båda benen samtidigt som han går helt normalt vissa stunder och stöttar på båda benen.
Min tanke var att han kanske har sträckt sig eller om det är träningsvärk då vi gick en powerwalk på 1,1 mil igår och det hör verkligen inte till vanligheterna...

Ännu en stund senare ser jag att han inte riktigt vill öppna vänsterögat, och det rinner en hel del, när jag kollar närmare ser han ut att vara röd och irriterad på båda ögonen :(
Jag har i alla fall tvättat rent ordentligt nu och försöker att ha is i magen för att se hur det hela utvecklar sig, om det blir bättre eller om det är ännu fler veterinrbesök som står på tur :(


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: