Hakuna Matata

2011-08-20
00:26:59

Hösten närmar sig... /S
Är det fler än mig som börjat lägga sommaren bakom sig?
Det finns en viss klarhet i luften som är typiska kännetecken för hösten, när luften är frisk men solen ändå värmer...
Jag kan inte påstå att jag ser fram emot de långa och kalla månader som ligger framför oss, men jag är nog trots allt en höstmänniska, bara de här första månaderna när löven skiftar färg och kvällarna blir mörka så man får tända ljus och bara sjunka ner i en soffa. När den tiden väl kommer så går jag alltid omedvetet in i mig själv lite mer... Som just ikväll...

....jag har tänt massor av levande ljus, släckt ner vanliga lampor och satt på en playlist på Spotify med lite lugnare låtar, sjunkit ner i soffan och bara lyssnar på musiken och regnet... skulle förmodligen kunna ligga här i flera timmar till om det inte vore för att jag har en sambo som ska åka på kurs hela kommande veckan som jag vill passa på att umgås med...

Vet egentligen inte vad jag ville komma fram till, men jag kan ju bjuda på lite av den sköna musik jag just nu fastnat för...



Nu ska jag krypa ner i sängen... Sov gott!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: