Hakuna Matata

2011-08-24
14:46:39

Hemma igen med en lugn mage /S
Puh... då var det där jobbiga samtalet, som egentligen inte var alls jobbigt, över!
Det enda som hände var att vi skjuter upp allt en vecka... antingen får jag den tjänsten jag intervjuades för idag och då blir det inget med det här jobbet, får jag inte den tjänsten jag vill ha så börjar jag jobba den 5 september.

Med andra ord är jag i vilket fall ledig även nästa vecka! Får jag den tjänsten jag helst vill ha så är jag även ledig veckan därefter!! Man kan ju tycka att det är jätteskönt men ärligt talat så börjar jag faktiskt längta efter att komma igång och jobba efter att ha varit ledig sedan sista veckan i juni. Får jag dessutom den här tjänsten så känner jag mig riktigt taggad till att få komma och visa vad jag kan!
Men nu är det inte så mycket mer att göra än att vänta och se... en föredetta kollega skickade ett mess om att de hade ringt och tagit mina referenser i alla fall och att de sagt att jag gjort en bra intervju så det känns ju lovande!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: