Hakuna Matata

2011-08-08
14:48:39

Första dagen som "hemmafru" /S
Idag var det dags för T att återvända till jobbet. Det känns urtrist och helt plötsligt inser man att man är arbetslös på riktigt när alla börjar återvända till jobbet.
Jag tänkte ju att jag skulle försöka hitta en vardag som arbetslös, inte bara gå hemma och slöa... men min första dag har väl gått si sådär får jag nog säga. Jag var duktig och kom upp redan kl 8 men det där med att vara hurtig och ta långa promenader och fixa här hemma har väl gått käpprätt åt skogen. Jag har förvisso sprungit upp och ner från tvättstugan hela förmiddagen men tiden där emellan har jag spenderat i soffan tittandes på Pretty Little Liars avsnitt. Jag försöker intala mig att imorgon är en ny dag! Till min ursäkt så tar bara tvättmaskinen 40 minuter på sig för varje tvätt så jag hinner ju knappt börja med något innan jag ska ner igen för att starta en ny och hänga den rena tvätten...

Imorgon bitti är det dags för min intervju och jag håller verkligen tummarna för att det ska leda till något...


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: