Hakuna Matata

2011-04-05
15:39:39

Ibland får man deppa ihop /S
Det blev som jag trodde... Budgivningen stack iväg till en så hög prisnivå som vi inte var beredda att lägga så nu är vi återigen tillbaka på ruta ett. Just idag tänker jag tillåta mig själv att känna mig lite depp... saknar att få bo med Tobias och dela min vardag med honom, är less på att inte ha något boende klart och jag är less på tanken av att det återstår 2,5 månad innan jag och Tobias får bo ihop igen... ännu mer less blir jag vid tanken på att vi eventuellt får bo ihop igen i mammas och pappas källare :(

Kommentarer:

Anmäl dig till dagens blogg om du känner för det :P

2011-04-05 @ 15:55:04
#2: william

söt header:333

2011-04-05 @ 16:52:09
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: