Hakuna Matata

2011-04-06
18:56:59

7 dagar kvar /L
Nu är det 7 arbetsdagar kvar tills mammaledigheten inleds :)
I norge går man på "permisjon" tre veckor innan beräknad födsel. Tiden har gått fort nu i det sista!

Var på läkarbesök igår. Allt såg bra ut förutom att jag fått högre blodtryck de senaste två veckorna så jag måste dit igen nästa onsdag. Jag mår bra men känner ibland att hjärtat håller på att slå sig ut ur bröstkorgen på mig och jag blir väldigt anfådd när jag går i trappor/uppförsbackar. Hjälper väl inte att konditionen är kass i allmänhet heller ;P
Men som sagt, annars är allt bra!

Fick mail från min barnvagnssäljare att barnvagnen har anlänt och är klar för hämtning nu på lördag! Jag längtar :D
Ska bli så kul att få se den komplett och ha den här hemma. Allt börjar falla på plats.
Känner att jag varit en aning stressad ändå den senaste tiden med allt som ska ordnas. Nu är jag klar med allt på jobbet (föräldrasamtal etc) och till söndag har jag allt det viktigaste till lillen klart (säng, barnvagn, skötbord).

Till helgen blir det en tur till Sverige. På fredag slutar jag redan 11.30 men åker hem och sover en stund innan jag drar till schweden. Mamma slutar inte förrän på kvällen tyvärr så jag kan inte åka så tidigt. På lördag ska jag handla för många tusenlappar, äntligen få klippa mig, träffa alla nära och kära!

Ha en skööön kväll!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: